Zaterdag 25 juli/ Zondag 26juli, onze laatste vaka - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Zaterdag 25 juli/ Zondag 26juli, onze laatste vaka - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Zaterdag 25 juli/ Zondag 26juli, onze laatste vaka

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

26 Juli 2009 | Nederland, Zwolle

Vanmorgen (25/7) hebben we iets langer kunnen slapen, we hebben voor de laatste keer American Breakfast gehad met keuze uit appels, bananen, cornflakes, geroosterd brood met jam of een soort smeerkaas, er waren bagels, muffins en een soort van koffiebroodje dat was ons op de vroege ochtend een beetje te gek. Koffie en jus d’ orange ging er natuurlijk wel in. En in dit hotel was er zelfs een gekookt eitje bij het ontbijtje. Wat dat betreft hadden we niks te klagen. Na het ontbijt zijn we weer naar onze hotelkamer gegaan en hebben de laatste spulletjes in de koffers gepakt. Daarna uitchecken uit het hotel en wachten op de airport shuttle die tegen 11:00 uur voor komt rijden. Onderweg werpen we nog een laatste blik op San Francisco. Na een half uurtje rijden komen we op het vliegveld van San Francisco aan en tegen 11:45 uur zijn we ingecheckt. Dan is het wachten in de lounge totdat we aan boord kunnen. Dit kan pas om 14:10 uur. Tot die tijd vermaken we ons in de lounge en kunnen we gebruik maken van koffie, frisdrank of iets sterkers. Ook liggen er tegen de verveling diverse Nederlandse kranten. Tegen 15:10 gaan we vliegen. De uiteindelijke vliegtijd bedraagt geen 10 uur zoals gedacht want na 9 uur en 40 minuten wordt de landing ingezet dat valt dan weer mee.!!
Om 10:04 landen we weer op Schiphol. Het is voor ons een rare gewaarwording vanochtend (zaterdag) nog in San Francisco en wanneer we het vliegtuig uitstappen is het zondag 26 juli 2009. We hebben dus een nacht gehad waarin het maar 3 uur donker was. Echt veel hebben we niet kunnen slapen, maar goed, dat halen we nog wel een keertje weer in. Op dit moment zitten we in de trein richting Hoogeveen waar we (hopelijk) worden afgehaald door Linda en/of Johan. Al met al kijken we dankbaar terug op een fantastische vakantie waarin we ongelofelijk veel hebben gezien en gedaan. Het lezen van jullie reacties hebben wij ook heel erg leuk gevonden. Totaal hebben we ongeveer 21.000 km gevlogen 2.700 km gereden (huurauto) 125 km gelopen (benenwagen) en 480 km “getreind”.

• 26 Juli 2009 - 13:57

Pa En Ma Pals.:

inmiddels is het nu zondagmiddag kwart voor vier.wij hebben jullie gelukkig in goede gezonheid weer mogen ontmoeten alle reden om dankbaar te zijn en van jullie te mogen horen dat jullie et je vieren een fantastiche vakantie hebben gehad.wij hebben samen met jullie koffie gedronken bij diana en harrie.jullie doen er nu goed aan een paar uurtjes te gaan slapen.de andere kinderen staan over enkele uren ook weer voor de deur.ook die zijn natuurlijk reuze niewschierig hoe jullie
    het hebben gehad maar ook zij hebben jullie hopenlijk
    veel te vertellen over hun belevenissen in hun vakantie.mensen wij sluiten wij hopen elkaar spoedig weer te zien en te spreken.groeten en liefs van pap en mam.doeiiiii.