Woensdag 22 juli, onze 19e vakantiedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Woensdag 22 juli, onze 19e vakantiedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Woensdag 22 juli, onze 19e vakantiedag

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

22 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen ‘alweer’ uitgeslapen, 07:30 uur opgestaan. Na douchen en ontbijt om 09:30 vetrokken, dit was onze laatste dag dat we de beschikking hadden over een auto, deze moest vanmiddag om 17:00 uur ingeleverd worden. Voor vandaag stond op het programma ‘de speurtocht’ naar een lakstift voor de Honda Goldwing van Bert en het door de dames hoog op het verlanglijstje staande ‘Wall Mart’ bezoek. Van de opgezochte adressen van Honda dealers, twee bezocht, helaas (Bert) geen lakstiften op voorraad. Deze waren wel te bestellen, maar dit zou circa 2 -3 dagen duren, en helaas deze tijd hadden we niet meer. Wel hebben we adressen doorgekregen, waar we de verf on-line kunnen bestellen. Dus Bert komt best voor elkaar, helaas deze week niet meer, maar misschien heb je ondertussen meer nodig dan één lakstift?? Wachtend bij de laatste Honda dealer werd Pieter (was in de auto achter gebleven) nog even door een San Francisco ‘policeman’ aangesproken, of het nodig was daar te parkeren, waarop hij natuurlijk netjes antwoordde: ‘No, sir’. Dus de auto verder op geparkeerd, gedeeltelijk op het trottoir, helaas kwam ook hier weer de ‘policeman’ aangelopen en stelde dezelfde vraag, waarop Pieter natuurlijk braaf hetzelfde ‘no, sir’ antwoord gaf. Dus uiteindelijk maar een reguliere parkeerplaats opgezocht. Nadat we de zoektocht naar lakstiften hadden opgegeven, zijn we naar de Wall Mart gegaan. Hier is dus van alles te koop (behalve lakstiften), de dames (Diana en Ciska) konden dan ook hun ‘geluk’ niet op. Harrie heeft ongeveer 5 broeken gepast en is met twee naar de kassa gegaan, ondertussen nog een riem en een T-shirt meegenomen uit de schappen. Diana kon ook haar koop lust niet bedwingen en kwam tot een totaal van 2 broeken en 2 shirts. Pieter en Ciska konden natuurlijk niet achterblijven, dus tegen de tijd dat we de Wall Mart verlieten, kon het personeel direct de vakken bij gaan vullen. Ook hebben we in de Wall Mart, zonder dat we er naar zochten, het kaart spel Rook gevonden en natuurlijk meegnomen. Ook hier kon het personeel weer meteen gaan aanvullen. Tussendoor nog even een kopje koffie in de Mart (Mc Donalds) en een broodje gegeten. Daarna ook nog wat boodschapjes gedaan in dezelfde Mart. Om 15:00 uur, de dames afgezet bij ons Hotel, en alle aankopen bij de ingang neergezet, zodat de dames dit konden gaan opruimen en Pieter en Harrie de auto konden gaan inleveren op het vliegveld (wij hadden tenslotte niet de tijd om al de inkopen op te ruimen). Auto teruggebracht en na 2 uur weer terug in het Hotel, de dames waren net bezig met de laatste aankopen op te ruimen. Toen besloten om onze reservering bij de Mac dit keer af te zeggen en gegeten bij een Indiaas restaurant. Onderhand is het alweer 20:00 uur, we gaan nog een spelletje kaarten en daarna naar bed. Morgen staat Fishermans Warff en Alcatraz op het programma, dus wordt weer een drukke dag.

• 23 Juli 2009 - 08:30

Ellen:

Ik ben echt zooooooo benieuwd naar alle aanvullingen op deze verhalen en de foto's erbij. Net wat Bert zegt: je kan wel een foto/film marathon inlassen als jullie terug zijn!

Luitjes, doe voorzichtig op jullie laatste dagen. Laat ze jullie daar niet houden in Alcatraz ;)

Liefs, Ellen.

Mark :

hey
    over die foto's
    met harry's verstand
    (sorry pieter maar je kunt niet eeuwig een held zijn)
    kunnen jullie een mooie film maken met filmpjes foto's
    en effectjes

hoop jullie gouw te zien met grote verhalen
    en sterke fabbels van harry(om pieter op te beuren)
    en wat de dames betreft
    (voor mijn moeder geldt dit)
    als jouw'n kast vol zit je krijgt de mijne niet haha

geintje

gr marky boy

• 23 Juli 2009 - 17:23

Bert & Rina:

Nou da's mooi: stuur ik jullie eens een keer om een boodschapje .... Desondanks toch welkom thuis hoor straks. (ben niet boos; alleen verdrietig...) Dus de rest moet zonder auto (en dus: ZONDER AIRCO). Kan ook best leuk zijn hoor, een beetje warmte erbij. En mijn complimenten dat jullie Pieter toch enige manieren hebben bijgebracht: "No sir" tegen een politieman, wat zal hem dan een keelpijn hebben bezorgd. (en dan ook nog twee keer!) Heeeeeel goed Pieter. Have fun on the Fishermans Wharf en in Alcatraz. Hou wel je eigen kleren aan; wanneer men je in Alcatraz een gestreept jasje aanbiedt: weigeren en hard weglopen/zwemmen....
    Groeten van BNR

• 23 Juli 2009 - 18:01

Pa En Ma Pals.:

wij zijn reuze niewsgierig wat voor kleding jullie in america hebben gekocht.jullie hebben natuurlijk veel foto'sgemaakt.uiteraard zijn wij erg nieuwsgierig of die gemaakte wel betrekking hebben op wat jullie ons hebben gemaild we zullen maar rustig afwachten.luitjes het allerbeste toegewenst.de groeten van pa en ma