Onze 20ste vakantiedag op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Onze 20ste vakantiedag op Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Onze 20ste vakantiedag op Bali

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

12 Augustus 2011 | Indonesië, Bali

Vrijdag 12 augustus 2011,onze 20ste vakantiedag

Vanochtend weer lekker rustig ontbeten, daarna een afspraak gemaakt bij de Spa om ons middels massage voor te bereiden op de lange vliegreis terug naar Nederland. Een afspraak gemaakt voor morgen, dan kunnen we na de koffers pakken nog even lekker genieten. Hierna zijn we heerlijk bij het zwembad gaan liggen en hebben ons daar opperbest vermaakt. Tweemaal hebben we een ‘Gecko’ gezien, hier de hele vakantie op gewacht. Zie foto voor bewijs. Na een patatje(!) te hebben gegeten gaan we naar huis om het verslag te typen. Om 19.00 uur vertrekken we met een shuttle-busje naar een locatie waar een Balinese dans wordt opgevoerd door een dansgroep van 10 personen. Bij deze voorstelling is ook een maaltijd inbegrepen, we zijn benieuwd! Morgenavond vertrekken we om 20.40 (14:40 NL-tijd) uur met de KL 0836 om op zondag 14 augustus om 07.20 uur aan te komen op Schiphol. Dit alles natuurlijk gerekend zonder vertraging. Daarna met de trein terug naar Hoogeveen (Rob je vergeet ons toch niet he?). We weten niet of we morgen nog tijd hebben voor een verslag, anders is dit ons laatste verslag vanaf Bali. Tot zondag!!

• 12 Augustus 2011 - 14:56

Wijzelf :):

Tjonge jonge jonge Dewi... nog steeds niemand gereageerd

• 12 Augustus 2011 - 14:59

Wijzelf :):

haha... nog niet iemand gereageerd

• 12 Augustus 2011 - 15:16

Pa En Ma:

Jammer voor jullie maar wij zijn blij jullie na drie weken weer eens te mogen horen en zien.Uit jullie verslagen is gebleken dat jullie een fantastiche mooie vakantietijd achter de rug hebben.Dit kan geen mens jullie afpakken.In de loop van a.s.zondag hopen wij jullie weer in goede gezondheid te mogen ontmoeten.Wij wensen jullie dan ook een goede terugreis toe.Goede vlucht en tot gauw.Groetjes Pa en Ma.

• 12 Augustus 2011 - 15:39

Johan En Linda:

Hi lieverds,

Niet zo drammen hé, met je ... nog niemand gereageerd! HAha...jullie mogen wel vakantie hebben maar wij..wij moeten allemaal gewoon werken ;) HAha...Vadnaag had ik opeens 14 verkopen..dat is echt gigantisch veel!! :-) En johan...die komt net de duur door..dus wij hebbne nu WEEKEND!!

Fijne terug reis gewenst en we spreken elkaar snel weer! De verhalen waren in elk geval super leuk!

• 12 Augustus 2011 - 15:54

Ellen:

Over 6 minuten heb ik pas weekend... Maar inderdaad hebben jullie een hele gave vakantie gehad zo te horen! We zijn heeeeeeel erg benieuwd naar alle (verdere/uitgebreidere) verhalen en foto's/filmpjes! Tot snel! Hou van jullie!!

• 12 Augustus 2011 - 19:03

BNR:

Jullie leven daar in een relaxte omgeving; geen haast en drukte van het dagelijkse leven; dat zal wennen worden!
    Dat laten de idyllische foto's wel zien; wat een mooie omgeving
    het was heel leuk om het "boek Bali" te lezen met elke hoofdstuk weer een nieuw verhaal.
    Wij hier hebben en goede indruk van het land gekregen en weten waar de rijst en de kruidnagel vandaan komen.
    Jullie krijgen hier ook te maken met mooi weer (dat gaat jullie alvast vooruit) intussen heeft het hier de afgelopen weken veel geregend
    Have een nice return