Onze laatste vakantiedag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Onze laatste vakantiedag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Onze laatste vakantiedag

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

13 Augustus 2011 | Indonesië, Bali

Zaterdag 13 augustus 2011, onze 21ste vakantiedag.

Vanmorgen na het ontbijt hebben we de koffers ingepakt. Normaal gesproken hadden we om 12:00 uur moeten uitchecken. Pieter heeft weten te regelen dat we onze hotelkamer tot 17:00 uur (onze vertrektijd naar het vliegveld) mochten gebruiken.( de receptionist omgekocht natuurlijk!) Om 12:00 uur gaan Pieter en Ciska zich in de Spa geestelijk voorbereiden op de terugvlucht d.m.v. een total bodymassage en een voetmassage. Diana gaat intussen wat lezen en Harrie plonst nog even het zwembad in. Wanneer Pieter en Ciska terug zijn is het de beurt aan Diana en Harrie om nog een laatste keer van de massages te genieten. En gaan Pieter en Cis nu nog even van het zwembad genieten. Met het idee dat er weer een paar dames werk hebben gehad van/dankzij ons nemen we tevreden afscheid van het massagegebeuren. De laatste dingen worden nog even nagelopen, we douchen ons en hierna wordt de bagage naar beneden in de lobby gebracht. We moeten nog even wachten op het transferbusje naar het vliegveld en na een ritje van ong. 25 minuten staan we dan na 3 weken weer op het vliegveld. Het inchecken gaat erg snel, en nadat we 150.000 roepia oprotpremie per persoon hebben betaald mogen weer doorlopen naar de lounge. Onderweg krijgen we nog een aanbod om ons te laten masseren maar die slaan we maar af. Er blijft zo niets van ons bruine velletje over! Na een hapje en een drankje gaan we aan boord. We vliegen om 20:40 uur (14:40 uur NL tijd) Over 2,5 uur landen we in Singapore (tussenstop-tanken). Het wordt nog een lange nacht voor ons. We verheugen ons om jullie allemaal weer te zien. Heel veel liefs en tot gauw!!!!

• 13 Augustus 2011 - 11:42

Wijzelf:

Weer als eersten.. Wat is er toch met jullie in Nederland aan de hand? Allemaal druk met werken? haha..

• 13 Augustus 2011 - 12:59

Pa En Ma.:

Alvast bedankt voor jullie laatste verslag vanuit Indonesie.Zoals jullie vermeldden zijn de koffers gepakt en zijn jullie als alles vlgs.plan verloopt al 10 minuten geleden uit Indonesie vertrokken en heeft het vliegtuig koers gezet naa Singapore.Ma zegt wanneer jullie een kortere nacht willen hebben probeer dan maar rustig te slapen dat kort de tijd.Na 2,5 uur een stop in Singapore en dan doorvliegen naar Schiphol Amsterdam.Aankomst ongeveer 7.30 uur Ned.tijd.Na uitchecken per trein naar Hoogeveen waar Rob jullie om ongeveer 10.30 uur Ned.tijd hoopt te ontmoeten.Daarna met een luxe car naar Emmen.Verwachtte aankomsttijd 11.00 uur.Wij hopen jullie, hetzelfde wat jullie ons ook toewensten elkaar weer in goede gezondheid te mogen ontmoeten.Tot morgen.Groetjes Pa en Ma.

• 13 Augustus 2011 - 17:04

Johan En Linda:

Erg mooi om al die verhalen te lezen over hoe zwaar jullie het wel niet hebben gehad?... Met massages, zwemmen, snorkelen, dingen bezichtigen, spulletjes kopen en natuurlijk hier en daar wat eten of drinken. Echt petje af dat jullie zich zo hebben ingezet voor de mensen daar! Gelukkig kunnen jullie de aankomende uurtjes terug in het vliegtuig naar Nederland weer uitrusten van al deze inspanningen!
    Wij hopen jullie weer veilig en wel te ontmoeten, doe voorzichtig aan!!
    Goede reis, liefs en groetjes