8 juli CN Tower en rondrit - Reisverslag uit Toronto, Canada van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu 8 juli CN Tower en rondrit - Reisverslag uit Toronto, Canada van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

8 juli CN Tower en rondrit

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

08 Juli 2009 | Canada, Toronto

Woensdag 8 juli onze 5e vakantiedag

Gisteravond zijn op 1 dochter na (woonde op 3 uur afstand rijden) alle kinderen langs geweest en Ray , Cathy en Ralph. Het was een reuze gezellige avond alsof we elkaar al jaren kenden. We hebben wat afgelachen met elkaar.

Vanochtend weer vroeg opgestaan om naar Toronto te gaan, om de CN Tower te bekijken. Cor en Hennie zijn niet meegegaan want ze waren te moe. Cor heeft ons wel naar Burlington gebracht en daar zijn we op de ‘GO’ trein gestapt naar Union station Toronto. Het uitzicht vanaf de CN toren was schitterend!!! Wat een hoogte!! 447 meter om precies te zijn (de toren zelf 533 m). We hebben nog op een glasplaat gestaan waardoor je naar beneden kon kijken (FUN!!) waardoor je een blik in de diepte kon werpen. Nog even in de omgeving rondgelopen en daarna om ongeveer 15:00 uur weer op de trein naar Burlington gestapt waar onze privéchauffeur (met vrouw) ons al stond op te wachten. We zijn gezamenlijk naar de begraafplaats in Chapel Hill gereden om het graf van Oom Pieter en Tante Janke (de vader en moeder van Ralph en Ray) te bezoeken. Daarna hebben we in de omgeving van Stoney Creek rondgereden, het oude huis van Cor en Hennie gezien en hebben ze ons nog diverse andere dingen laten zien, waarna we via de KFC weer naar huis in Jordan zijn gereden (de kip was finger licking good as they say in Canada). ‘s Avonds onze koffers gepakt en zijn we op tijd naar bed gegaan om ochtends weer om 06:00 uur op te staan.