Vlucht Toronto-New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Vlucht Toronto-New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Vlucht Toronto-New York

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

09 Juli 2009 | Verenigde Staten, New York

Donderdag 9 juli onze 6e vakantiedag

Na ons laatst gezamenlijke ontbijt, hebben we met de Canadese ‘beer hug’ en diverse Hollandse zoenen afscheid van elkaar genomen. Wat een aparte ervaring om je na 4 dagen zo verbonden te voelen terwijl je elkaar daarvoor nog nooit of in Pieters geval lang geleden een keer hebt ontmoet. Na nog een laatste foto, zijn we tegen 08:30 in de auto gestapt richting Toronto. Om 10:00 uur de auto weer ingeleverd op het vliegveld daarna doorgelopen om in te checken dat verliep allemaal vlotjes. Je kunt merken dat bij de douane naar Amerika de regels erg streng zijn we voelen ons halve criminelen (voor Harrie begrijp je het wel ) maar dat we allemaal van elke hand een vingerafdruk moesten afgeven zonder daar iets voor terug te krijgen vonden we niet leuk! En ook wilden ze nog een foto van ons maken, ja ja 4 dagen in Toronto en dan al beroemd!! En ja hoor wie werd er bij de douane uitgepikt?? Precies Harrie (“Herrie” Canadese uitspraak voor Harrie) Na enig ge-harre-war mocht ook Harrie mee het vliegtuig in. (Gelukkig maar want wat doe je de Canadezen aan wanneer je hem zou moeten achterlaten). Op het moment dat we dit typen zitten we in het vliegtuig van Toronto naar New York. Nu we dit gaan plaatsen (03:30 NL tijd vrijdagmorgen) nog net even een laatste aanvulling op ons reisverslag: Veilig aangekomen op John F. Kennedy airport, een enorm groot vliegveld, via een ‘air train’ naar een verzamelplaats waar de shuttlebussen naar verschillende Hotels stonden opgesteld. Circa 10 minuten van vliegveld naar Hotel. In Hotel aangekomen, kamer toch iets minder ‘groot’ dan ons Hotel in Toronto, maar goed we doen het er mee. Hotel is wel een ‘beetje’ ver van restaurants, etc. Gelukkig was er een folder van een Indiaas restaurant, waar op vermeld: “gratis ophalen en terugbrengen, dat is toch net even lekkerder dan op je Hotel kamer eten. Eten was heerlijk, en ‘scherp’. Nu nog een ‘bakkie (slappe) koffie’ en dan gaan we vroeg op bed. Voor morgen hebben we een ‘tour’ gepland, langs diverse New Yorkse highlights, en morgen circa 07:45 ontbijten, tourbus komt ons tussen 09:30 – 09:45 halen. Spannend!!!

• 10 Juli 2009 - 07:54

Bert & Rina:

Op het moment dat wij dit typen zitten we ..... op de stoel achter het bureau op de het kantoor. Tsja, verschil moet er zijn. Wat toevallig dat Harrie eruit werd gepikt zeg. (of toch niet...) Wat een reis maken jullie zeg en wat zien jullie ongelofelijk veel!! Ook heel leuk om het verslag steeds bij te lezen. We zijn benieuwd naar de verhalen die jullie daar nog bij kunnen vertellen. Slaap lekker en veel plezier met de tour door New York. En voor Harrie: denk om het volledig beklimmen van het Vrijheidsbeeld he; je kunt weer helemaal bovenin komen sinds deze week!! Groeten uit Bedum.

• 10 Juli 2009 - 11:46

Geeke:

Inderdaad, net wat Bert en Riena zeggen, wat een reis.. ik moet zeggen, het voelt als een cadeautje als er weer wat geschreven staat.. hou het aub bij.. en geniet !!!Maar dat zal wel lukken.. veel liefs vanuit een bijna verzopen nederland.. niet voor niets 7 mtr. onder de zeespiegel...

• 10 Juli 2009 - 19:15

Jan Pals:

wij hebben genoten van jullie verslag.

een ding moet ons wel even van het hart en dat is het volgende:

wanneer jullie de familie op de hoogte willen houden van hetgeen jullie beleefd hebben

is er steeds weer een vervelende etter die de zaak zit te dwarsbomen.

je hoeft natuurlijk niet te raden wie dat is.harrie is zo zachtjes aan een blok aan

ieders been.diana is daar allang aan gewend geraakt.maar mamma en ik hebben het

volste vertrouwen in jullie dat het allemaal wel weer goed komt.

het is toch vreemd dat harrie in toronto die hoge toren buitenaf wil beklimmen

zonder parachute wij vertrouwen hem volledig aan jullie toe.

wij wensen jullie ook harrie nog heel veel vakantieplezier toe.

goede gezondheid en veel liefs van pap en mam.

vier kussen voor ieder een.

• 11 Juli 2009 - 15:59

Ellen Hogendoorn:

Leuk, leuk, leuk, leuk, leuk!!

Ik wil ook!

En papa, doe je wel een heel klein beetje voorzichtig? Ik wil je wel heel terug hier...

Xx