10e vakantiedag 13 juli, Disneyland Anaheim - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu 10e vakantiedag 13 juli, Disneyland Anaheim - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

10e vakantiedag 13 juli, Disneyland Anaheim

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

13 Juli 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen weer een heerlijk ontbijt om 07:45. Om 09:00 uur met de bus naar Disney. Weer een warme dag (boven de 30 graden). Met elkaar tot 14:00 uur het park overgelopen en in verschillende attracties gezeten (Peter Pan, Alice in Wonderland, etc.). Om 14:00 uur zijn Pieter en Harrie weer naar het Hotel terug gegaan. Onderweg stopte de bus op verschillende plaatsen, onder meer bij de ‘cristal cathedrle’, hier wordt elke zondagmorgen de ‘Hour of Power’ uitzending gemaakt/uitgezonden.(Bert en Rina welbekend) Vanuit het Hotel met een ‘Blue Van’ taxi bus naar het vliegveld (40 km vanaf ons Hotel). We hadden een huurauto geboekt bij het vliegveld, niet wetende dat ons Hotel zover van het vliegveld af was. Geprobeerd een en ander nog te wijzigen, maar dit was niet gelukt. Om 16:30 op vliegveld aangekomen, daar weer een shuttle bus naar de ‘rental cars’. Daar aangekomen bleek de bestelde auto niet aanwezig te zijn, we moesten maar even wachten. Na circa 45 minuten, eindelijk een ‘soortgelijke auto’, was echt een ‘slagschip’ (net geen Hummer). Even gecheckt voor krasjes en deukjes en dit doorgegeven. Motor starten, en de boordcomputer bleek dus aan te geven dat er olie ververst moest worden konden we voor de 3e keer naar binnen om dit te melden. Bleek niet op te lossen, dus ging men weer op zoek naar een andere auto. Uiteindelijk gelukt (iets minder groot, maar toch nog een Toyota Hylander V6…). Met z’n beiden vanuit Los Angeles naar het Hotel gereden (6 banen, dus wat kan er mis gaan..). Bij Hotel aangekomen, weer wachten op de bus, weer terug naar Disney. Om 20:20 weer op Disney aangekomen, alwaar de ‘meisjes’ ons al stonden op te wachten… De ‘meiden’ hadden zich niet verveeld en heel Disney ‘afgestruind’. Samen tot 21:30 gewacht op de vuurwerk show. Dit was in één woord geweldig, alle lichten op het park uit, een geweldige vuurwerkshow met Disney muziek en een sprookjesachtig verlicht kasteel op de achtergrond. Echt ‘Hollywood’. Het is onderhand bijna middernacht en we moeten naar bed, want morgenochtend om 08:00 uur worden we opgehaald voor een Los Angeles tour. Morgen weer verder..

• 14 Juli 2009 - 08:12

Bert & Rina:

Geweldig luitjes!! Wat een ervaringen doen jullie op. Misschien wel knullig dat je zo lang moet wachten op de huurauto die dan ook nog eens niet goed blijkt te zijn, maar aan de andere kant: 't Is vakantie nietwaar! En met een V6 lukt het toch ook wel. En dan 6 rijstroken terug naar het hotel: kun je rustig een borrel nemen: de weg is breed genoeg. (of begrijp ik het niet goed....) We zijn ontzettend benieuwd naar de foto's en films die jullie ongetwijfeld gemaakt hebben. Daar mogen we ook wel een week voor uittrekken!! Nog een advies: Blijf je vermaken!!! BNR

• 14 Juli 2009 - 10:43

Linda:

Ohhh vet man!! :-) Ik bne zooooo jaloers...wil ook allemaal wel een keer doen!! :D Echt vet!!

Trouwens, goed van rob dat hij nogsteeds geen peuk aangeraakt heeft hé!?!!?

Liefs,
    mij

• 14 Juli 2009 - 11:13

Ellen:

Hey HDPC!

Super leuk, al die verhalen. En net als Bert en Rina zie ik ontzettend uit naar de foto's! Daar zullen jullie wel lekker lang mee bezig zijn om die allemaal te sorteren en op internet te zetten op webshots. Maar dan heb je ook wat... En dan kunnen wij zien waar jullie nu telkens over schrijven. Het klinkt allemaal ontzettend goed in ieder geval. Vooral niet stoppen met de reisverslagen!! Kan nou al niet meer w88 tot de volgende!

Liefs, xx
    Ellen.

• 14 Juli 2009 - 14:56

Geeke Krol:

Zoals BNR al zeiden, 6 rijstroken, dat moet goed komen... : ))
    En leuk dat jullie je weer "kind" mogen zijn.. verlies dat nooit uit het oog !!! Met op de áchtergrond" gedonder en lichtflitsen, het bekende onweer, wens ik jullie een hele goede tijd !!!
    LIEFS, big hug, xxxx