9e vakantiedag Los Angeles zondag 12 juli - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu 9e vakantiedag Los Angeles zondag 12 juli - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

9e vakantiedag Los Angeles zondag 12 juli

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

12 Juli 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen vroeg een heerlijk continental breakfast gehad. In tegenstelling tot gisteren in New York waar we een full breakfast hadden was dit ontbijt veel “fuller”. Heerlijk! Na het ontbijt hebben we een rondje gelopen over de balustrades van het hotel daarbij hadden we uitzicht op het zwembad omringd door palmbomen. Een koele duik leek ons wel wat, Ciska werd vooruit ‘gestuurd’ om (zoals wij Nederlanders doen) alvast een handdoek op de ligbedden te leggen zodra Diana en Harrie bij het zwembad gearriveerd waren, kon ook zij naar de hotelkamer om zich om te kleden. Pieter was ook nog boven, stond vanaf het balkon te kijken naar het zwembad. Toen Ciska naar boven ging om zich om te kleden kreeg ze de schrik van haar leven, na herhaaldelijk op de deur te hebben geklopt werd er niet opengedaan toen maar naar het balkon gelopen was Pieter daar misschien nog??En waarom had Pieter het kaartje niet storen op de deur gedaan??Op het balkon was Pieter ook niet maar weer naar de kamer gelopen en flink hard op de deur geklopt. He he er werd eindelijk opengedaan……maar een zwarte Pieter deed open!!!!!!!!! Oeps….wrong door!!! Je raad het al i.pv. kamer 326 stond ik bij kamer 226!!!! Ik stamelde snel een excuus en wist niet hoe snel ik weg moest komen. Uiteindelijk hebben we heerlijk gerelaxed in het zwembad en de jacuzzi. Dit is echt een heerlijk dagje ontspannen! Na het zwemmen hebben we met elkaar besloten 1 dag langer in L.A. te blijven zodat we de mogelijkheid hebben om L.A. in één dag via een tour te bekijken en een dag naar Disney World te kunnen. We zijn er nu tenslotte. Nu kan het. Gelukkig hadden we de mogelijkheid om nog 1 dag langer bij te kunnen boeken en van deze ontzettend luxe hotelkamer te kunnen genieten. Momenteel zitten we te wachten op onze maaltijd…..We hebben als hotelgasten de keuze uit pizza, hamburger of kip. Wie biedt zich aan om bij terugkomst aardappels gehakt en bloemkool te maken?? (niet allemaal tegelijk graag). ’T Is dus een ‘Giant pizza’ geworden (1 genoeg voor 4 personen). Morgenvroeg naar Disney en voor dinsdag de Los Angeles tour geboekt. Nu nog een ‘potje’ Rook en dan naar bed. Dit was dus een ‘rust dag’, morgen weer volop er tegenaan!

• 13 Juli 2009 - 03:53

Geeke:

jullie hebben groot gelijk om een rustdag in te lassen.En dan Disneyland.. wist niet dat ze die in LA ook hadden, zo leer je nog wat.. Ciska niet in de zak voor Spanje gestopt??

• 13 Juli 2009 - 06:32

Bert & Rina:

Palmbomen, zwembad, jacuzzi ..... Soms zit het mee, soms ..... En dan in "no time" zo bruin worden ..... Volhouden mensen!! Wij steunen jullie moreel. Lekker een extra dagje bijgeboekt; gelijk hebben jullie. Je zegt terecht: "We zijn er nu!". Dus: blijf vooral genieten. En "Keep us posted!!". Het beste uut Beem.

• 13 Juli 2009 - 08:40

Lindatjuh!!:

Hi lievelingen van mij!!

VET LEUK!!! ALLES!!! EGT SUPER!!! LEES MORGE DE REST WEER!! :-)

GENIET ER VAN HÉ!!
    Klikt niet gek die hotel kamer die jullie hebben. Ben erg benieuwd hoe jullie disneyland vinden..!!

Liefs,
    heeeeeeeel veeeeeel
    Liefs,
    Linda (en natuurlijk ook van mijn lieve lieve lieve heeeele lieve johan!! ) Slijm slijm... ;-)

• 13 Juli 2009 - 16:32

Rob:

Heee lui!!

alles goed daar?? nog een beetje aan het genieten van de vakantie! we zijn vandaag voor het eerst naar het weeshuis geweest en hebben daar de muren geschilderd en een gelsloopt(zie onze waarbenjij.nu! shaloom.waarbenjij.nu) we kunnen niet te vaak op de pc hier dus zal niet heel vaak op hdpc kunnen kijken...

de Groenten uit Oekraine!

• 13 Juli 2009 - 16:32

Rob:

En nog steeds geen peuk aangeraakt!!!

nu jullie nog!!!!

Groenten Rob

• 13 Juli 2009 - 18:24

Marky Boy Meerlo:

leuk ja lijkt me heel gezelli