Woensdag 15 juli onze 15e vakantiedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Woensdag 15 juli onze 15e vakantiedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Woensdag 15 juli onze 15e vakantiedag

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

15 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

07.00 uur opgestaan,douchen en ontbijten.De heren gaan de auto inpakken en tegen 10.00 uur rijden we weg uit Anaheim Los Angeles.
We zitten nog zo’n anderhalf uur in de verkeersdrukte daarna zien we de omgeving veranderen. Het word woestijnachtig we zien bergen en dorre vlaktes. We rijden kilometers zo verder. Om 12:00 uur hebben we onze 1e stop en gaan even van de highway af.
Wanneer we uit onze gecoolde auto stappen is het net alsof we rechtstreeks in een fohn staan. Pfffff wat een hitte zeg! Het beneemt je letterlijk en figuurlijk de adem.
Welkom in de Mojave woestijn! Onderweg zien we enorm lange treinen met wel 400 honderd wagons( schatting Harrie). De trein rijdt heel rustig met een duwer aan de achterkant en 5 trekwagons aan de voorkant. We rijden van Lenwood naar Needles waar we tegen 14:30 stoppen om te tanken en toch nog maar extra water in te slaan. Aangezien het nog vroeg is besluiten we door te rijden naar Williams (Arizona)
Op deze manier halen we de extra dag die we in Los Angeles hadden bijgeboekt weer in. Tegen 16:00 zijn we nog steeds onderweg naar Williams we hebben nog 224 km te gaan. Onderweg proberen we een hotel te vinden voor de nacht. Nadat de verbinding wordt verbroken besluiten we door te rijden en het maar op de dolle pof te proberen. Wanneer we om 17:30 aankomen in Williams hebben we bij het eerste het beste hotel succes al is het geen suite zoals in Anaheim het ziet er goed uit en we boeken de kamer meteen voor twee nachten.
We slepen de koffers twee trappen op naar boven (beetje beweging kan geen kwaad na al die hamburgers en pizza’s!) We gaan eten in het cowboydorpje Williams en gaan voor ons doen laat op bed. (11:00 uur)