Dinsdag 21 juli, onze 18e vakantiedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Dinsdag 21 juli, onze 18e vakantiedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Dinsdag 21 juli, onze 18e vakantiedag

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

21 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen ‘uitgeslapen’, 08:00 uur opgestaan. Na douchen en ontbijt om 10:15 alles weer ingepakt en op weg naar San Francisco. Het grootste gedeelte rijden we via de ‘highway’ en een klein stukje tolweg, om daarna om 13:00 uur precies in het centrum (downtown) van San Francisco aan te komen (een en al luxe winkels). Op zoek naar 1 van de Hotels, bleken we toch een verkeerd adres te hebben ingetoetst, het was erg druk in de straten. Even een parkeerplaats opgezocht en daarna de juiste adressen opgezocht van de Hotels. Uiteindelijk is het een Best Western Hotel geworden, redelijk dichtbij het centrum, en Fishermans Warff. De temperaturen zijn hier iets ‘lager’, we hebben de enige lange broek en shirt met lange mouw die we bij ons hebben, direct aangetrokken. Daarna besloten om maar weer eens ‘uitgebreid’ Amerikaans te eten, dus een reservering bij Burger King gemaakt, gelukkig hadden ze nog plaats. Nu 19:00 uur, morgen meer nieuws.

• 22 Juli 2009 - 07:20

Linda:

Leuk leuk leuk!! :-) wachten wij het nieuws maar weer af!

xxx

• 22 Juli 2009 - 09:07

Pa En Ma Pals:

fijn voor jullie dat de temperatuur iets is gedaald,anders zouden jullie da lange broeken voor niets hebben meegenomen.het doet ons goed te vernemen dat jullie ondanks deze geweldige reis eenvoudig blijvenen bij burger king gaan eten en niet in de dure hotels in het centrum van San Francisco.luitjes de hartelijke groetjes vanuit emmen.

• 22 Juli 2009 - 15:41

Bert & Rina:

Hartstikke leuk luitjes. We blijven benieuwd naar de volgende avonturen in dat Land van de Onbegrensde Mogelijkheden! Blijf genieten! BNR