Zondag 7-8-2011, onze 15e vakantiedag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Zondag 7-8-2011, onze 15e vakantiedag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Zondag 7-8-2011, onze 15e vakantiedag

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

07 Augustus 2011 | Indonesië, Bali

Zondag 7 augustus, onze 15e vakantiedag.

Vanochtend op tijd opgestaan, ontbeten om daarna met een smal bootje de zee op te gaan achter ons hotel om te gaan snorkelen. Diana moest verstek laten gaan vanwege haar darmen die een beetje in de war waren. Gelukkig ging het in de loop van de dag beter. Harrie, Pieter en Ciska kozen daarom gedrieën het ruime sop. Er werd geboekt voor een uurtje. Dat uurtje vloog voorbij,al was de zee niet zo helder als in Menjangan toch hebben we ook hier genoten van al het moois wat de zeebodem te bieden heeft. Op sommige plaatsen konden we de vissen bijna aanraken………heel bijzonder. Op een gegeven moment (het toeval wilde dat we bij elkaar in de buurt snorkelden) zagen we een wel heel bijzondere vis. Echt een kanjer van een vis,bruin van kleur met grote witte bolle ogen en jazeker venijnige witte “tandjes”.(Nee geen haai!) Hier zagen we ook weer de “regenboogvissen”zoals in Menjangan. Ook nu hadden we weer het idee van in een aquarium te zwemmen. Een geweldige rustgevende ervaring om zo gewichtloos in het water te drijven en van al dat moois te genieten. Na het snorkelen zijn Diana en Harrie naar de “Spa”geweest om zich voor de laatste keer te laten masseren. Pieter en Ciska proberen de tijd door te komen aan het zwembad,waar ze nog in gesprek raken met mensen uit ….Assen! It’s a small world after all. Nadat Harrie en Diana uit de Spa komen gaan we even een hapje eten en halverwege de middag is de massagebeurt aan Pieter en Ciska. Ook zij komen als herboren uit de Spa. Dan wordt het tijd om de koffers te pakken. Morgen om 09:00uur komt Komang ons halen om ons via een toeristische route naar Sanur te brengen. Na het avondeten nemen we afscheid van een aantal medewerkers die ons gedurende de vakantie van eten hebben voorzien. We hebben gedurende 13 dagen een leuke band met het personeel opgebouwd. Ook nemen we afscheid van Ruud en zijn ex-schoondochter die hier ook een poosje is met haar zoon Ramon. We maken nu het verslag af, zetten er nog wat foto’s bij en weten niet precies of we morgenavond in de gelegenheid zijn om een verslag te typen. Over een paar uurtjes op naar Sanur! Nog 6 dagen te gaan! We gaan ervoor!... Verslag dus net geplaatst voordat we weggaan (maandagmorgen), omdat het internet het gisteravond niet deed (gebeurt vaak), foto’s komen morgen…

• 08 Augustus 2011 - 09:56

Linda:

Toevallig zeg, klein wereldje toch wel hé!! :-) Geniet ervan. Hoop dat het in Sanur ook zo leuk is als wat jullie tot nu toe hebben beleeft! Tot snel dan maar weer! Liefs,
    Linda

• 08 Augustus 2011 - 17:28

Pa En Ma:

Het lijkt ons allebei fantastisch mooi wat jullie te zien hebben gekregen met dat snorkelen om dat zelf ook eens mee te maken Trouwens dat masseren is bij jullie ook wel in goede aarde gevallen want ook daar maken jullie veel gebruik van Al met al jullie hebben het gelukkig goed naar de zin De laatste vakantieweek is al weer aangebroken Profiteer ernog maar goed van Hier.gaat alles naar wens.Hartelijke groeten en veel liefs van Pa en Ma.

• 08 Augustus 2011 - 18:33

Bnr:

Doe vooral rustig aan daar; het is hier pokkeweer!!Zonet bijna verdronken tijdens het posten van een brief! Paraplu aan gort en nat tot op het bot (en dat is dus errug nat).
    En dat met die grote vis met bolle ogen die jullie alle drie tegelijk zagen: wat hadden jullie gedronken/gegeten voor het snorkelen ...? Laatste week al weer. Een overbodige tip tot slot: BLIJF GENIETEN !!!!