Zaterdag 6-8-2011, onze 14e vakantiedag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Zaterdag 6-8-2011, onze 14e vakantiedag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Zaterdag 6-8-2011, onze 14e vakantiedag

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

06 Augustus 2011 | Indonesië, Bali

Zaterdag 6 augustus, onze 14e vakantiedag,

Vandaag een rustige dag gehad ook wel eens lekker hoor. Vanochtend hebben we heerlijk uitgeslapen en om 09:30 uur zaten we aan het ontbijt. Het duurt even voordat ons ontbijt er is maar we hebben geen haast, dat komt dus mooi uit. We laten het ons maar weer eens goed smaken. Na het ontbijt gaan we naar boven (wel 1 trap op….pfff) om lekker een boek te gaan lezen terwijl Pieter zijn mail verwerkt (tja, je hebt paarden en werkpaarden hé?) De temperatuur is zoals elke dag heerlijk. We genieten dubbel en dwars. Voordat we er erg in hebben is het al middag. Tegen 14:00 uur gaan we naar het restaurant om even een klein hapje te eten, tja van al dat niets doen krijg je behoorlijk trek. Na het eten komt Surya (spreek uit Soeria) die in het restaurant werkt de nagels lakken van Diana en Ciska.
(Dit gebeurt met medeweten van de overige collega’s en is hier totaal geen probleem). Het nagellakken doet ze heel erg goed ze versiert onze roodgelakte nagels met een bloemetje die ze aanbrengt met witte nagellak op een soort cocktailprikkertje. Harrie en Pieter gaan in tussentijd nog even zwemmen. En maken nog even een babbeltje met Ruud de eigenaar van dit hotel. Ondertussen is het 19:00 uur geworden, ook als je niets doet vliegt de tijd voorbij. Morgen onze laatste dag hier in Adirama………

• 06 Augustus 2011 - 11:35

Mark:

nou nou mama!! omdat je het zelf niet kan laat ze het iemand anders doen he!! XD grapjuh! mare ik hoop dat jullie in dat hotel het leuk gehad hebben.

greetz,

Marky!

• 06 Augustus 2011 - 12:28

Alie:

Geven jullie de slaven en slavinnen wel een dagje vrij?? Overigens , moooie nagels. Leuk die laatste groepsfoto.

doeii
    ikke

• 06 Augustus 2011 - 12:42

Linda:

Nice!! Fijne reis morgen naar andere plek! Xx

• 07 Augustus 2011 - 09:58

Pa En Ma:

Hallo Indo`s Opnieuw een reactie van onze kant.Naar aanleiding van jullie verslag hebben wij moeten constateren dat jullie mannen een echt ontspannen dag hebben beleefd.Zo te lezen waren jullie met je tweetjes, dus zonder de vrouwen,gaan zwemmen,omdat de vrouwen eindelijk eens hun nagels konden laten verzorgen.Het komt ons voor dat jullie vakantie dit jaar in het mooie Indonesie veel relexter is dan jullie vakantie twee jaar geleden in Amerika.De mogelijkheid bestaat dat jullie dreze keer bij terugkomst van deze vakantie minder moe zullen zijn dan twee jaar geleden.Vandaag zondagmorgen uit de kerk bijna 12 uur Nederlandse tjd.is jullie laatste vakantieweek alweer begonnen.Zo zie je maar weer De tied hout kjien sckoft.Wij wensen jullie opnieuw nog veel vakantie plezier.Groeten en veel liefs uit het mooie Emmen.