8e vakantiedag vlucht NY naar LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu 8e vakantiedag vlucht NY naar LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

8e vakantiedag vlucht NY naar LA

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

11 Juli 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zaterdag 11 juli onze 8e vakantiedag

Vanmorgen weer om 06:00 uur opgestaan, om 07:00 uur ontbijt daarna de spulletjes bij elkaar gepakt en uitgecheckt. Met de shuttlebus om 08.30 naar de terminal gebracht dit scheelde ons weer een ritje met de air-train.(De laatste keer was het dringen om er in en weer uit te komen, gelukkig is dat ons deze keer bespaard gebleven). Na het inchecken moesten we weer door de douane, en ja hoor deze keer was Diana aan de beurt, ze werd volledig gefouilleerd maar na gedegen onderzoek, gewogen en niet te licht bevonden mocht ze doorlopen. Daarna (na ongeveer 2 uur wachten) mochten we aan boord van het vliegtuig. De piloot vertelde ons dat de vlucht iets langer zou duren en dat er gedurende een periode van een half uur turbulentie zou zijn. Gelukkig viel dat achteraf best mee. Vertrokken om 11.25 uur vanaf JFK New York en geland om 13.30 uur in Minneapolis (14.30 uur in New York, ons eerste uur wat teruggezet wordt). We zitten nu in de lounge te wachten op onze volgende vlucht en lezen alle reacties op ons verslag. Leuk hoor, om te zien en te lezen hoe jullie ons volgen. We vertrekken straks om 16.50 uur en landen om 18.45 uur plaatselijke tijd (dat betekent 4 uur in het vliegtuig zitten en de klok weer twee uur terug). Aangekomen op het vliegveld in Los Angeles, zijn we na de koffers te hebben opgehaald, eerst op zoek gegaan naar iets te eten (er was weinig te eten aan boord van de North-West Airlines vliegtuigen). Toch maar weer een broodje bij de Mac, veel anders zie je niet.. Daarna met een (betaalde) shutlle bus naar het Hotel, wat circa een uur rijden vanaf het vliegveld ligt. Uiteindelijk toch (doodmoe) aangekomen bij Hotel. Daar werd ons meegedeeld dat we geen punten kregen op onze Best Western membership card, maar er was wel een ander ‘plus’ puntje: in plaats van de geboekte kamers, krijgen we een upgrade. Nou zeg maar gerust een upgrade… een kolosaal bed, een kamer met bankstel, eethoek, keuken, 2 tv ‘s, etc. Nog een blikje drinken uit de automaat ‘getrokken’ en toen naar bed om 22:00 uur (07:00 uur Nederlandse tijd). Het is nu zondagmorgen vroeg hier, en toch weer eerder wakker geworden dan gepland. We gaan zo ontbijten. Tot ons volgende verslag, en groetjes aan iedereen!!!

• 12 Juli 2009 - 15:36

Geeke:

Tijd voor enige rust lijkt me nauwelijks... " de trein dendert maar door..." geniet ervan... denk echt veel aan jullie.. vind het echt leuk dat jullie proberen om iets op jullie reisverslag te zetten...
    Alle liefs, Geeke

• 12 Juli 2009 - 16:09

Mark :

he harry diana mama en pieter hopelijk is het leuk in LA
    ik heb al vele stukjes gelezen
    hier in winschoten is het ook gezelig
    en heb ik ook veel plezier maar ik mis jullie wel heel erg hoor
    hoop gouw weer wat van jullie reiz te horen
    gr mark

• 12 Juli 2009 - 16:50

Mark:

oja mama chek je mail box op hotmail.com

laat eens wat van je horen je hebt een mail van mij gekregen.

• 12 Juli 2009 - 17:02

Bert & Rina:

Zo'n dag reizen is toch wel leuk met vakantie. Je reist 6 uren en als je dan op de klok kijkt is het 2 uur later ....
    Als jullie zo doorgaan maak je ons bij terugkomst nog wijs dat het 6 juli is.... Ik denk niet dat we daar in trappen maar op deze manier "heb je wel veel aan je vakantie", toch..?
    Al met al best vermoeiend dat reizen daar. Maar goed jullie zien wel heel veel van Amerika. In LA hebben jullie toch wat meer tijd begreep ik, dus rust maar lekker uit en geniet ervan.
    Groet'n uut Grunn.....
    (en de anonieme mailtjes werken: op het volgende vliegveld is Pieter aan de beurt....)

• 12 Juli 2009 - 17:21

Alie:

Wat een indrukken allemaal. Geweldig wat jullie allemaal zien en errrrreg leuk om de verslagen te lezen. Ik zou nog maar een weekje extra vakantie opnemen om thuis bij te kunnen komen van alle dingen die je gezien hebt en om een beetje bij te sloapen.
    veel plezier voor de kommende dagen. Wij gaan deze week naar palies het Loo, da's vast ook leuk en next week gaan wij naar Tjechie, da's ook best ver hoor!

groet,n