5e vakantiedag Lovina - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu 5e vakantiedag Lovina - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

5e vakantiedag Lovina

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

28 Juli 2011 | Indonesië, Bali

Donderdag, 28 juli, onze 5e vakantiedag.

Vanmorgen op tijd opgestaan. Tegen negen uur zitten we weer aan het ontbijt, de zee ruischt stillekens op de achtergrond. Het is duidelijk geen straf om hier het ontbijt te gebruiken.
Het ontbijt bestaat uit koffie/thee, jus d’orange of een schaaltje vers fruit.
Twee sneetjes toast met 2 gebakken eieren en bacon en of ham een plakje kaas en een kuipje jam. Een goed begin van de dag. Nadat we het ontbijt een beetje hebben laten zakken gaan Pieter en Ciska naar de Spa. Onder de tafel staat een bakje met verschillende soorten tropische bloemetjes waar Ciska precies het zicht op heeft als ze door het gat in de tafel naar beneden kijkt. (Prachtig!) Vervolgens worden Pieter en Ciska twee uur lang geheel vrijwillig “mishandeld” met op de achtergrond rustgevende muziek. De total bodymassage met geurige bloemenolie blijkt inderdaad een massage van top tot teen! Super!En ook de scrubbehandeling met kruidenpakking is erg lekker. Eindelijk krijgen waar je recht op hebt haha!
Herboren keren Pieter en Ciska weer terug naar Diana en Harrie. Ook zij genieten van deze Lulur Adirama massagebehandeling. Alle dode huidcelletjes zijn weggescrubd en nu kan de zon zijn werk doen. Daarna nog even een uurtje met elkaar bij het zwembad gelegen om vervolgens na een douche op ons balkon een lekker Nederlands bakkie te doen(Dat is echt bagger hier!)
Nu dit verslag dan klaar is gaan we naar het restaurant om onze buikjes weer lekker rond te eten. Bedankt voor jullie reacties, hartstikke leuk om te lezen, blijven doen hoor! Doen wij het ook!. Tot de volgende keer!

• 28 Juli 2011 - 12:24

Ray & Cathy:

A two hour massage? Pieter & Ciska - You must feel so youthful again. Enjoy yourselves.

Love from R & C

• 28 Juli 2011 - 13:42

Pa En Ma Pals:

Hallo Balinezen.Wij zijn weer helemaal op de hoogte van jullie reilen en zeilen.De temperatuur is goed te noemen of is het jullie te warm.Meestal niet te vergelijken met Nederland.Wij hebben gisteren en ook vandaag weer lekker buiten kunnen zittenTemperatuur gisteren In het zuiden van Nederland 18 a19 graden en in het noorden. dus Emmen en Groningen tot 23 graden.Prachtig weer om ongeveer 5 uur een plensbui met een donderslag.Vandaag tot in het noorden tot 24 graden. Wij werden nog gebeld door Pia Bulder wanneer Harrie met vakantie zou gaan Ik heb haar eerlijk verteld dat Harrie en Diana Pieter en Ciska al op vakantie zijn.En ook gezegd dat zij in Indonesie op het eiland Bali vertoeven.Pia wilde Harrie vragen om te komen preeklezen.Ik heb haar gezegd dat Harrie dat heel graag zou willen maar ik vond de afstand te groot.Daar had Pia gelukkig alle begrip voor.Sneu voor Harrie maar een volgende keer beter.Het papier voor de welkomstcommisie Pieter en Ciska wordt eind deze week in de map van hun gedeponeerd,met excuses uiteraard.Groetjes van Pa en Ma en een dikke kus voor jullie allemaal.

• 28 Juli 2011 - 14:26

Linda:

HOi Lieverds,

Lijkt me ook heerlijk zeg zo'n massage! Maarja, wij zijn gewoon aan het werk hé! (nu ff neit dan want ik typ dit nu ff snel maar starks wel weer)!! Lekker genieten van jullie vakantie verder! Tot de volgende schrijfverhalen) Liefs, xxx mij (en johan vast ook!) :-)

• 28 Juli 2011 - 17:04

Mark:

hoi hoi veel verweneritis lees ik al wel een aleraardigst kwaaltje hehe ik heb er wel iets op... gewoon zo laten want verweneritis is leuk toch? leuk dat jullie het zo naar je zin hebben!!
    ook ik heb het goed hier (eindelijk rustig XD nee hoor grapje)ik heb al 3 cache's gedaan. en ik hoop meer leuke vakantie verhalen en foto's te zien tot nu toe zijn het echt mooie foto's van hun cultuur ook. Mooi joh!! gewoon meer maken!! en jullie reis verslagen zijn ook hartstikke leuk veel vakantie plezier nog he!!

Greetz, Mark

• 29 Juli 2011 - 14:54

Piet En Alie:

Zo balikluivers,
    Mooie verslagen en nog mooiere foto's . Het is bij jullie dus net zo warm als hier bij ons.... Maar jullie genieten volop zo te horen, heerlijk hoor! Het was even een reisje om er te komen maar dan heb je nu ook wat! Wens jullie veel plezier toe de komende dagen en het is fijn dat wij ook mee kunnen genieten dmv de foto's. Ben echt een beetje jaloers op jullie. ( Wij verblijven nog alle dagen in hotel ziekenhuis bij ma Bl.Ze gaat als alles goed gaat a.s. dinsdag naar de Valkenhof. ) Nou, ik ben benieuwd naar jullie volgende verslag, wees carefull hé met enge ongediertes. Een aap zien is één ding, maar een vogelspinnetje of andere spinnetje die je daar VAST ook hebt is geheel andere koek.
    Anyway, ik zwam weer. Shalom vanuit de delftlanden