Zaterdag 30 juli, , 7e vakantiedag.... - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Zaterdag 30 juli, , 7e vakantiedag.... - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Zaterdag 30 juli, , 7e vakantiedag....

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

30 Juli 2011 | Indonesië, Bali

Zaterdag 30 juli, onze 7e vakantiedag.

Vanmorgen laat aan het ontbijt want een simpele blik vanaf ons balkon leerde ons dat het erg druk was in het restaurant, alle tafeltjes dus bezet. Daarop besloten we eerst maar een kop koffie van Nederlandse bodem te drinken op ons balkon.
We werden door een Nederlands echtpaar met 2 kinderen uitgenodigd hun suite te komen bekijken de “Radjah suite” die tegenover onze kamers lag, ze hadden deze suite als upgrade gekregen omdat de door hen gereserveerde familiekamer bezet bleek te zijn. We kregen een rondleiding van ong. 1,5 uur……..Nou ja zoiets dan. Jemig wat een luxe! Vanuit de ouderslaapkamer een ongestoord uitzicht op zee.
Meerdere badkamers, toiletten, slaapkamers en zelfs een jacuzzi, en o ja mocht je voorzien van al deze luxe nog de behoefte hebben om zelfs eens de handen uit de mouwen te steken dan kan dat er was namelijk ook een keuken aanwezig.
Wij zijn met iets minder luxe ook heeeeeeel tevreden hoor. Na het ontbijt hebben we heerlijk geluierd bij en in het zwembad. Na een paar uur een kleinigheid gegeten en vervolgens gaan Harrie en Ciska onder toeziend oog van Pieter en Diana snorkelen in zee. De vreugde duurt niet lang want al was het zicht redelijk geen vis gezien helaas!Misschien een volgende keer beter. Het schijnt dat je in Menjangan het beste kunt snorkelen. We hopen daar volgende week naar toe te gaan. Na het snorkelen en zwemmen gaan we douchen, vervolgens zoeken we een restaurantje op in Lovina waar de hotelchauffeur ons heenbrengt en gelukkig ook weer ophaalt.
Met een volle mik zitten we nu op het balkon na te genieten met een drankje in de hand. Tja, het leven is zwaar!Tot morgen dan maar!

• 30 Juli 2011 - 15:08

Pa En Ma:

Ik krijg de indruk dat jullie huidige vakantie er anders uitziet dan jullie vakantie 2 jaar geleden naar Amerika.Jullie bljven langer op eenzelfde plaats,terwijl jullie twee jaar geleden in Amerika veel meer op pad waren en dat er toen veel meer gereisd werd.Ik denk danook dat jullie uitgeruster terugkomen.Het bier leek wel goed te zijn gezien jullie vrolijke lach.Er zit geloof ik meer vis in onze vijver dan in de Indische oceaan of die vis kan uiteraard ook met vakantie zijn.Jullie zijn van plan opnieuw te gaan snorkelen maar dan op een andere plek.Wees voorzichtig en hou de haaien goed in de gaten.Nog veel vakantie plezier toegewenst en tot de volgende keer maar weer.

• 30 Juli 2011 - 15:17

Pa En Ma Opnieuw.:

Hallo beste mensen Daar zijn we nog een keer.Het is vandaag NIET JULLIE ZESDE VAKANTIEDAG MAAR JULLIE ZEVENDE VAKANTIEDAG>De tijd gaat jullie weer sneller dan jullie denken.Maar wij waarschuwen jullie maar even anders komen jullie ook een dag later weer naar Nederland terug.Wees gewaarschuwd.Je ziet maar weer Controle kan geen kwaad.Nogmaals groetjes Pa en Ma.

• 30 Juli 2011 - 15:33

BNR (in Een Keer...):

Kennelijk is "Bintang Harrie" gaan snorkelen NA zijn ochtenddrankje en tof hij zodoende geen vissen aan. Ciska had de bril niet op, dus die kun je het niet kwalijk nemen. "Bintang Pieter" heeft ook al glazige oogjes (of zijn het pretoogjes ..?) en Diana moest natuurlijk de foto maken. We begrijpen jullie: het zijn zware tijden daar. Gelukkig hebben jullie de foto's nog !! Blijf genieten (en gebruik een telraam voor de dagen, want ze "vliegen inderdaad om ...!")

• 31 Juli 2011 - 17:27

Mark:

Ober zou ik nog een biertje mogen??
    Ober:ok komt eraan! even later... klant: ik vroeg om een biertje niet om een vat. Ober: dit is een extra small size hoor!

veel plezier verder enne met zo'n biertje kun je waarschijnlijk wel 1 week mee doen of niet?? hehe.

ik hoop dat jullie het naar je zin hebben!!

(o en mama en pieter ik ga een cache plaatsen we hebben een sticker besteld leuk he??) veel plezier echt mooie foto's blijven sturen hoor!!
    vooral van het uitzicht en cultuur vindt in namelijk heel mooi :D

doeegg!!

Greetz,