Maandag 1 augustus onze 9e vakantiedag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Maandag 1 augustus onze 9e vakantiedag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Maandag 1 augustus onze 9e vakantiedag

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

01 Augustus 2011 | Indonesië, Bali

Maandag 1 augustus, onze 9e vakantiedag.

Vandaag een kort reisverslag, het was echt een ‘shit’ dag (zie foto). Vanaf 5 uur vanmorgen loopt Ciska al op en af naar de WC. Voor het ontbijt heeft ze nog wel 2 Imodium tabletten genomen, maar tijdens het ontbijt is ze zeker nog 3 keer ‘weg’ geweest. Hierna nog maar 2 tabletten Imodium, en op bed. P, H & D voor het eerst deze vakantie een spelletje ‘Rook’, wie er gewonnen heeft is niet belangrijk lijkt me… (vinden Diana en ik). Cis wordt om drie uur wakker (zeker 4 uur geslapen) en is aardig ‘opgeknapt’. Nog even op het balkon zitten, totdat we plots de tuinman per ladder de palmboom in zien klimmen, hij ‘hakt’ de grote kokosnoten (zien er anders uit dan die wij kennen) uit de boom. Hierna hakt hij de bovenkant van de kokosnoot af en steekt een rietje in de kokosnoot (en een bloemetje als versiering), waarna we allemaal kunnen proeven, een frisse dorstlesser! Hierna een aantal uitstapjes geboekt voor de komende dagen, we willen toch wel iets meer zien dan alleen het zwembad! Morgen gaan we naar Banjar de warm water bronnen en boeddhistenklooster, hopelijk morgen een ‘spannender’ verhaal.

• 01 Augustus 2011 - 10:49

Linda:

Das jammer zeg...maar dat ze dan ook nog gaat drinken uit die kokosnoot als je ze zich zo voelt...!!! :P Nouwja, dat zal wel goed gaan dan! :d

Fijne dag alvast gewenst morgen! Is de tijd daar nou trouwens net zo laat als hier, of beter gezegd: wat is het tijdsverschil?!

Liefs,
    Linda

• 01 Augustus 2011 - 16:36

Mark:

och moeders toch :O kijk je wel uit met eten! enne misschien kun je de tuinman ook een paar bananen vragen haha! XD. wel plezier dan nog maar!!

greetz,

Mark

• 01 Augustus 2011 - 16:52

Pa En Ma:

Geachte vakantiegangers.Zoals wij kunnen lezen is het een van jullie dunnetjes afgegaan.Niet erg hoor dat kan iedereen overkomen.Maar op de foto te zien gaat het gelukkig alweer stukken beter.Nou hier in Emmen is het veel mensen ook dunnetjes afgelopen.Aan de Torenvalk vlakbij de rotonde heeft zich zondagmiddag een explosie voor gedaan.Van twee naast elkaar gelegen appartementen zijn alle ramen ontzet en uiteraard gesprongenIn totaal zijn tien woningen ontruimd en zal gekeken moeten worden of die woningen wel weer opnieuw betrokken kunnen worden.Vanmiddag om ongeveer een uur of twee ben ik nog even wezen kijken.Meer dan honderd mensen aanwezig waaronder brandweermensen natuurlijk de plaatselijke politie.De explosieven opruimingsdienst (militairen)Vanmorgen zijn nog meer explosieven aan getroffen;deze zijn vanmorgen vernietigd,tot ontploffing gebracht .Ook was er Duitse politie aanwezig maar die waren door de gemeente gevraagd voor controle van het Songvestival Cest la Vie,maar zijn wel door de Emmer-politie ingezet bij dit gebeuren.Twee mensen omwonenden zijn naar het Ziekenhuis gebracht.De twee daders zijn op de vlucht gegaan maar door de politie gearresteerd.Wij zullen jullie bij nader nieuws op de hoogte houden.Verder gaat alles hier naar wens.Rob hebbenwij even gevraagd of hij de plantjes van Mark niet vergeet.Het gaat n.l.weer warmer worden Morgen 2 aug.tot 27 graden,Overmorgen 3 aug tot 28 en kans op onweer.Ik stop ermee.Tot de volgende keer.Groetjes van Pa en Ma.Nog even dit:Omtwee uur van middag heb ik daar aangetroffen: 4 brandweerauto`s 3 politiewagens.i opruimingsdiens auto en een grote auto van de recherchedienst.Een groot spectakel.Het nieuws was gisteravong op verschillende TV zenders te volgen.Emmen op zijn fraaist.Teremekassi banjak.J.P.

• 02 Augustus 2011 - 06:42

BNR Bert & Rina:

Nou Cis, als ik de foto zo bekijk denk ik dat "meneer" ook wel een aparte houding heeft. Alleen lacht hij meer dan jij ... Hopelijk blijft verder ongemak jullie bespaard en kunnen jullie genieten van een aantal heerlijke dagen/trips. Houdt ons op de hoogte.