Donderdag 4 augustus, onze 12e vakantiedag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu Donderdag 4 augustus, onze 12e vakantiedag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van hdpc kropopa - WaarBenJij.nu

Donderdag 4 augustus, onze 12e vakantiedag

Door: hdpc

Blijf op de hoogte en volg hdpc

04 Augustus 2011 | Indonesië, Bali

Donderdag 4 augustus, onze 12e vakantiedag.

Vanmorgen werden we met een wake-up call wakker. Opstaan! Tijd om aan te kleden en naar het strand te gaan. Hier staat de man met de boot ons al op te wachten om ons naar de dolfijnen te brengen. Terwijl we heen varen zien we de zon opkomen. Wat een prachtig gezicht. Als we aangekomen zijn op de plek waar zich nog veel meer boten verzameld hebben (ik schat zo’n 150) duurt het maar even of we zien de eerste dolfijnen al zwemmen. Het is inderdaad zoals in de boekjes beschreven staat, iemand ziet dolfijnen vaart er in reuze tempo op af en diverse andere bootjes volgen. We hebben diverse dolfijnen zien zwemmen en springen. Dit hadden we echt niet verwacht. Wat een schitterend gezicht! Dit was echt de moeite om vroeg voor uit bed te komen. Als we weer terug zijn, zo om een uur of 08.00 nemen we ons ontbijtje. Daarna gaan we naar onze kamers en drinken op het balkon nog samen een kop koffie, waarna Harrie en Diana naar de massage gaan waar ze een Balinese massage ondergaan. Dit houdt in dat de spieren van je rug, armen en benen worden los gemasseerd en gekneed. Daarna wordt je hoofd zacht gedrukt en daarna worden je voeten op drukpunten gemasseerd. Soms worden spieren stevig aangepakt en tenen naar voren getrokken. Daarna wordt je nog met een heerlijke olie ingesmeerd. Werkelijk ook nu weer een heerlijke ervaring.
Harrie is deze keer, op zijn verzoek, wat rustiger “aangepakt” aangezien hij gisteren in Menjangan zijn rug errrug heeft verbrand. In de tussentijd zijn Pieter en Ciska lekker naar het zwembad gegaan en hebben daar genoten van alweer een dag met zon. Nadat Harrie en Diana weer heel fris buiten staan gaan zij lekker in de schaduw zitten bij een tafeltje, wat lezen en computeren. Nu is het tijd dat Pieter en Ciska naar de massage gaan. Ook zij zullen vast en zeker genieten. Als zij terugkomen dan zal het inmiddels 17.30 uur zijn en als we dan wat gegeten hebben, brengen we de rest van onze avond op het balkon door. En zo is dan ook deze “rustige” dag alweer om en hebben we onze plannen voor morgen alweer geboekt. De Kintanmani tour naar de vulkaan Batur. Vertrek vanaf het hotel om 09.00 uur.

• 04 Augustus 2011 - 12:27

Linda:

Wat lijkt mij dat mooi zeg, dolfijnen!! Mocht je er ook mee zwemmen? Dat was mooier geweest denk ik!! Maar super man! Lekker op het balkon steeds en die heerlijke massages, ben jaloers hoor! GEniet ervan en tot snel !

Kusxx

• 04 Augustus 2011 - 13:34

Pa En Ma:

Hallo vakantiegangers.Bedankt voor jullie uitgebreide verslagen van de afgelopen 2 dagen.Jullie beleven wel heel erg veel.Dat snorkelen heeft jullie hele mooie indrukken gegeven van wat er op de zeebodem verblijft.Zijn jullie van de ene kant van het water naar de andere kant gevaren?,omdat er nogal hoge golven waren?Het vroeg opstaan de volgende dag daar hebben jullie geen spijt van gehad ,want het is ten zeerste beloond gezien de foto`s hebben jullie heel veel dolfijne dolfijnen gezien.Jullie laten jullie ook maar weer lekker verwennen met de gebruikelijke massages.Mensen geniet er maar van.Jim have grut geliek.Wij wensen jullie nog veel vakantieplezier toe.Veel liefs van Pa en Ma.Ciska even een hint:VEEL BESCHUIT ETEN.Tot de volgende keer!!!!!

• 04 Augustus 2011 - 16:28

BNR Bert & Rina:

Vroeg op, maar zeker de moeite waard als we zo de foto's zien. Wat een schitterende zonsopkomst zeg!! En dan terug om 08.00 uur. Een normaal mens slaapt dan nog. Maar zo pluk je wel de dag. Even zonnen, een massage, een kop koffie op het balkon: het blijft afzien, maar zo te horen slaan jullie je er dapper door heen. We zagen een filmpje waarop te zien is dat Harrie vreemd ging; nou ja, met een vreemde vrouw danste. Hou hem in de gaten en tot slot nog een tip: Draai Harrie regelmatig om, dan bakt ie gelijkmatiger bruin!! Grtz uit Bedum.

• 05 Augustus 2011 - 08:23

Mark:

sorry dat ik niet heb gereageerd op de andere berichtjes. ik heb niet zo veel tijd gehad om dit te doen. wel reageer ik nu op dit bericht en heb ik de anderen alsnog gelezen. mooi zeg dolfijnen zijn mooie en sterke beesten hebben jullie er ook mee gezwommen?? zo te horen hebben jullie weer een mooie dag gehad of niet??

Greetz,

Mark

• 05 Augustus 2011 - 19:17

Alie:

Wat prachtig om zo dicht bij de dolfijnen te kunnen komen. Ik geloof dat je van de aanblik van dolfijnen al je stress kwijtraakt, maar dan moet men er ook zo nodig nog een massage er tegenaan gooien. Toe maar weer. Jullie beleven weer een prachtige reis met z'n viertjes !. Ciska, ik wens jou beterschap, en ik hoop dat je darmen je de verdere vakantie niet langer zullen plagen. Nog veel plezier allemaal en ik vind het prachtig om jullie foto's iedere keer te zien. Ben nu al benieuwd naar de hele serie foto's die jullie hebben gemaakt. Als Harrie alles op een rijtje heeft ( de foto's dan) , dan kommen we ze graag een avond bekijken.
    groet'n uut de delftlanden